Ett sånt där inlägg från mobilen :)

Jag har haft fullt upp och det har hänt lite så jag har inte orkat tänka på bloggen även om jag har haft tid.
Igår var vi ute på landet och grillade. Mycket mysigt!

Idag var jag, Alexandra, Natta och Felix (så klart) och bowlade och sen köpte vi mackor och satt oss på en skolgård och hade en minipicknick på en bänk. Sen lekte vi! Eller jag, Alex och Felix lekte på skolgården! Först gungade vi och sen åkte vi rutchkana och lite sånt. Haha vi hade fett kul! Eller jag hade i alla fall kul! Tyvärr glömde jag kameran men jag fotade lite bilder med mobilen så en från igår och två från idag. De kommer i slutet av inlägget. Orkar inte föra över bilderna till dator och sånt så det är ett mobilinlägg men mobilredigerade bilder.

Först är det när jag grillade igår, sen på mig Alex och Felix när vi gungade och sista på Felix :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0