22/5

Tjena!
Igår var jag och i kyrkan på Annas jobb och hjälpte henne inför Gotland. Var där från halv tre till halv åtta och vi var fett duktiga och fixade massa grejer!
Sen idag var jag ledig idag också (ska tälta torsdag-fredag med klassen så vi fick vara lediga idag och samma sak imorgon) så jag var med Anna idag också. Var där från typ halv tolv till sju. Först drog vi och åt med Gabbi vi åt på Kinan mums mums. Sen handlade vi mat och fixade med grejer. Sen lagade vi mat och alla Gotlands ledare och konfirmander kom. Så vi åt och hade möte.
Mycket trevliga dagar ska jag passa på att säga!

Alla säger att de har så jätte mycket kvar att göra nu i slutet av skolan men jag har ingenting kvar typ förutom tältning och studenten och lite små sånt. FETT SKÖNT! 14 dagar kvar!!!!!! GAAAH!

Aja nu ska jag sluta med det här konstiga inlägget är så trött så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0