5/3

Fullt upp idag! Men massa roliga saker så det var okej! Först var det utvecklingssamtal vilket gick bra. Sen åkte jag, Natta, Alex och så klart Felix till Kista planen var att vi skulle fika men det blev att titta i affärer och äta på max. Sen gick jag och Natta en liten stund i Jakobsbergs centrum innan vi drog vidare åt olika håll. När jag kom hem gjorde jag mig klar för att dra vidare för att gå på ungdomsgruppen, fast den var inställd så jag och Anna kollade lite på "Glee: The 3D Concert" jag förklarade allt för Anna och försökte övertala henne att börja kolla på serien! Men efter ett tag var det dags för mig att dra vidare till ledarutbildningen där jag fick reda på att jag tydligen ska åka iväg och vara ledare för ett läger i helgen vilket jag inte hade en aning om. Men det ska nog bli bra! Hoppas jag. 

Men det har varit en bra dag men tyvärr blev min vecka mycket mer uppbokad en jag trodde vilket gör att jag inte hinner med allt vilket gör att bloggen kan blir lidande.. Men det löser sig!

Nu ska jag göra mig klar för att krypa till korgs för jag är så galet trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0