Test bilder yaooo!

Va på sådant foto humör att jag var tvungen att prova något. Helt mörkt utanför och helt mörkt i rummet utom en lampa som stod vid mig. Dessutom helt nya inställningar som jag aldrig provat förut och dessutom helt ny och annorlunda redigering (för mig asså). Jag brukar vanligtvis inte redigera så mycket kanske ändra lite kontrast och beskära men nu ändrade jag så mycket mer jättemycket med ljuset, massa olika färger och lite mer sådant. Det var jätte kul men jag vet inte om det är riktigt jag och dessutom blev bilderna väldigt "gryniga" vilket blev halvt cool och halvt irriterande.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ååh, gillar speciellt bilden där du håller i ljuset! :)

2012-03-11 @ 12:31:44
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du ser EXTREMT snygg och sexig ut på sista bilden! Alla bilder är ascoola! Helvete! Nästan det bästa jag sett på länge O.o

2012-03-11 @ 18:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0