sjuttonde mars tjugohundratolv

Känner mig lite krasslig så jag sitter och myser inlindad i en filt med Dallas och Ben & Jerrys :) Synd att jag känner mig krasslig men annars mycket mysigt!
Dagen har bestått av loppmarknad (som konfagruppen som ska till tallinn fixar varje år men som jag inte är ledare för längre) var väldig dålig i år vilket var tråkigt men jag var där och visade att jag fortfarande är intresserad. Sen har jag fotat lite men ingen jag blev nöjd över och har kollat på Dallas. Alltså ganska slapp dag.

För de som inte vet det är Dallas en gammal tv-serie som gick 1978-1991. Jag har sett alla 14 säsonger med min pappa under några år allt eftersom de kom på DVD men det var ett tag sen så jag bestämde mig för att börja om. Jag orkar inte förklara vad det handlar om men om ni vill läsa så kolla in på här. Och det ska komma en ny säsong snacka om att jag längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0