Projekt och bla bla bla ..

Har sitter jag och övar inför projekt redovisningen som är nästa vecka... Ser inte fram emot det kan jag passa på att säga. Försöker även komma på fler låtar, leka och pyssel som jag kan ha med i en annan skoluppgift och så försöker jag komma på vad jag ska ha på mig på Linneas skiva imorgon hmm..
Jag kände att det skulle vara lite tråkigt att blogga utan bilder så jag valde att ta några extremt snygga bilder med webbkameran.. första bilden försöker jag nog gömma mig bakom mina talkort, andra ska jag se glad ut samtidigt som jag läser (min lärare sa att man ska se ut så...), tredje där fick jag tydligen lust att riva sönder dom och på sista fick jag reda på att jag måste vara anonym så jag valde någon effekt så jag fick en svart platta för ögonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0