@planet

Jag ni läste rätt just nu sitter jag på ett plan på väg hem till Stockholm. Jag har varit borta i en vecka så de senaste inläggen har varit tidsinställda. Jag hade hoppats på WiFi där jag var men det fanns inte och datorerna man kunde använda var jätte dyra per minut så det kändes inte värt att betala för inlägg utan å,ä och ö... Men dom hade WiFi på planet vilket gjorde mig överlycklig så jag slipper sitta och bara titta utan kan hålla mig sysselsatt under flygtiden. Det första jag gjorde var självklart att blogga :)
Hoppas ni har haft ett bra lov eller bara en bra vecka om ni redan haft lov eller snart får lov. Jag har haft det bra kan jag säga fast idag har jag ont i halsen blä :(
Men just nu vill jag mest bara hem inte så att jag tycker det är läskigt att flyga eller så men nu när jag är ju redan på väg hem och då vill jag bara hem fort och de ser ut som
att det är en dålig film som visas tråk! Men jag har mitt internet och min bok så jag klarar mig.
Om det går att ladda upp får ni bilder från flyget men annars får ni bara inlägget.. Har inte mer att säga bloggar antingen mer idag om jag hinner och orkar det beror på hur sent jag kommer hem (brukar alltid få min väska sist av någon anledning) annars hör jag av mig i morgon nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0