Hungergames

HUNGERSPELEN VAR ASGRYM!
Såg den med syster och hennes två kompisar haha. Den var jättebra tycker jag men de andra tjejerna klagar för det tycker de missade för mycket... Filippa och en av hennes kompis satt utan för bion och läste ut boken innan filmen skulle börja det tyckte jag och Filippas andra kompis var mycket kul och retades lite.

Men Filmen var bra! Alla böcker är ganska blodiga men filmen var inte så jätte blodig eller inte så blodig som jag trodde den skulle vara. För de som inte vet.. Jag hatar blod!

Men nu ska jag ta och sminka av mig och läsa de sista sidorna i sista hungerspelet boken.
(tog bara första bilden när jag googlade "the hungergames")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0