Gran Canaria

Halloj! vi landade inte förens halv 1 igår kväll/inatt och vi kom inte hem förens vad kan hon ha varit? 2 kanske. Och då var jag så trött att jag bara ramlade ihop i min säng och sov till 10. Under dagen har jag packat upp och sånt.
Vi var på Gran Canaria det var jätte skönt med sol men på tok för lite bad för att vara jag. Lyckades hålla mig från att inte bränna mig och jag klarade mig fram till igår när jag rände mig ordentligt sista timmarna vi var där. Jag fattar inte hur jag lyckas.. Men jag har haft en bra vecka.

En dag åkte vi och handlade i ett shoppingcenter där hittade jag en studentklänning (tummen upp), ett par galet snygga röda klackskor (förstora men det ska jag förhoppningsvis fixa) och en fin kjol. Jag har även köpt en rolig t-shirt, is te (sånt som inte går att få tag på i Sverige), chips (samma som innan), armband och lite annat smått och gott. Typ första gången jag har handlat så mycket där brukar bli lite godis typ men den här gången åkte vi till shoppingcentret så det fanns mycket mer att handla. Kunde ha köpt mer men det blev inte så. 

Ja nu ska jag fortsätta att fixa med mina grejer och senare ska jag om jag orkar kolla om jag har några bilder jag kan ladda upp. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0