blank.

Har suttit med ett nytt tomt inlägg sen halv 1. Har inte fått fram vad jag vill skriva. Så det blir ett trist inlägg. 
Snart blir det dags att göra mig klar för ungdomsgruppen är inte på humör överhuvudtaget. Men jag har mina anledningar till att gå trotts allt. Imorgon är det egentligen en ledig dag men jag ska upp tidigare än vanliga dagar för att göra en skoluppgift.
Idag fick några i min klass sina studentmössor.. Jag vill också ha min! Men den ska tydligen inte komma på några veckor. 

Och det var typ så långt jag kom. Jag ska försöka få fart på bloggen. 
Om en liten stund kommer de sista bilderna från Gran Canaria. Eller de sista som jag har bestämt att jag ska lägga ut det kan ju komma fler senare vem vet.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0