Björkö

Det gick inte att blogga när jag var borta för det fanns inget Internet eller ibland fanns det lite Internet men inte så mycket att man kunde blogga. Vi hade dock ytterst kul när Malin gick runt och letade efter mottagning och Internet och hittade det om hon la Linnéas mobil i en blomma. xD
Men det har varit en helt okej helg. Alla konfirmander och ledare satt och kollade på melodifestivalen och jag, Linnéa och Malin satt och hejade när vissa bidrag fick röster och bua när andra fick det haha jag tror folk blev irriterande men de sa inget...
I går gick jag, Linnéa, Malin och Rodney ner till vattnet jag bara "titta en Linnéa och en Malin" och Linnéa vänder sig om och bara va? haha fett kul. Många roliga och många blåsta kommentarer och tillfällen var det under helgen.
När jag kom hem idag var jag jätte trött men fick jag ett sms med frågan om jag ville hjälpa till att fota vilket jag tackade ja till så det var bara att kasta in väskan och gå iväg. När vi sen var klara så bestämde jag mig för att trotts att jag var jätte trött att ge mig ut att jogga. Kände mig väldigt duktig.
Men här kommer lite bilder från igår eller typ de enda bilderna jag tog när jag var där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0