7/3

Jag tror på våren med Solglasögon, skopunkten converse och vinter jacka.. Haha.
Om några timmar ska jag ge mig iväg för att ha möte inför lägret jag inte visste att jag skulle åka på.. Förkyld är jag också så jag har svårt att andas med stängd mun det är inte kul. Skulle vilja träna men det ska man inte om man är sjuk så jag får hoppa det. Och jag hoppas verkligen jag blir frisk till fredag det är ganska osannolikt men hoppas kan jag! Skolan idag var som vanligt ganska tråkigt fast självklart kom en av mina lärare och fick oss "alla" att skratta! Nej nu ska jag fixa mitt nagellack och snart ska jag nog ladda upp lite mer bilder från Gran Canaria.
See yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0