28/3

Tja!
Här sitter jag skit trött. Igår var det Linneas skiva. Eve kom till mig typ halv 8 och då sminkade vi oss och gjorde oss klara. Haha överdos av smink kändes det som eftersom jag bara har mascara och lite concealer ibland på vardagarna, och igår hade jag ögonskugga eyeliner och jag vet inte vad.
Men det var kul på skivan. Tyvärr hade jag ont i magen hela kvällen från att vi kom till stan tills att jag kom hem och gick och la mig. Och så hade jag sån träningsvärk. Knasigt ju!
Gick upp 9 imorse och fram tills nu har jag kollat på lite avsnitt av serier på tv3play men nu blir det att klä på mig och sätta igång med att plugga.
Jag är så sur på mig själv jag tog inte en enda bild på hur jag såg ut igår så ni får inte se hur jag såg ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0