13/3

Nu sitter jag här igen. Har varit ledig idag med eller jag skulle ha haft skola men min ena lärare var på kurs och den andra tyckte det var onödigt att komma för bara en lektion så jag, Alex och Natta bestämde oss för att jobba med grupparbetet någon annanstans och det stället blev Burger King i Jakobsberg xD Men det var trevligt och vi fick typ det mesta gjort! Så det blir bara att fortsätta imorgon. Sen har jag kollat lite saker inför framtiden jag menar snart slutar jag gymnasiet jag måste börja fixa mig en plan :s GALET!!!
Men nu håller jag på att leta fram lite grejer samt städa samt fortsätta med det jag hållit på med hela dagen.
Men vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0