12/3

Tjena!
Har haft fullt upp på min lediga måndag. Fixat med massa grejer, långpromenad och ungdomsgruppen (fast det var bara jag, Rodney och Anna) först när jag kom så följde jag med Anna till hennes kontor och sen tejpade hon fast mig i en kontorstol och körde runt mig till dom som jobbade där. Haha det var massa knas men ganska roligt. Sen fick kom Rodney och då fick jag och Rodney gå och handla och sen lagade vi mat och käka.
Bara för att jag inte har någon bild som passar till inlägget får ni tre webbkamera bilder. Första ser ni en lite mig, lite Alex och lite Natta från när vi gick i tvåan, andra är från när jag fotade vampyr bilder och sista är från nyår eller så tror jag.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0