Mobilblogg om Gotland

Tjena i Tisdags kväll så kom jag hem från Gotland. Igår var jag och fixade inför konfirmationer och hade konfirmationsfoto. Och idag har jag sovit och redigerat bilder.
Gotland var som vanligt jobbigt men underbart. Man går varandra på nerverna hela tiden men lite senare blir allt som vanligt.
Jag har fått lära känna 35 underbara (men jobbiga) konfirmander och jag började sakna dem och de andra ledarna redan när vi klev av bussen. Jag kommer träffa dom på söndag och sen vet jag inte om jag kommer träffa dom något mer vilket känns riktigt hemskt. Men nu ska jag sluta deppa och så får ni lite bilder istället.
Alla är tagna med min mobil. Första är solnedgången (har massa bilder på den så det här är inte sista gången ni får se den). Andra bilden är på mina fina armband jag fick (min fjärde frälsarkrans men den passade bättre än alla jag haft tidigare). Tredje och fjärde är när vi åkte hem vi hade lite tråkigt så jag och Charlotte sprang runt som dårar med militärbyxor (våra ledarkläder) och sminkning och jagade konfirmander. Haha saknar min partner in crime kom henne så mycket närmare på det här lägret. Och sista bilden är mina konfirmander.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0