Traveling In Twos

Sitter här med en hög kläder på golvet. Jag är typ kaos när jag ska klä på mig eller när jag ska klä på mig något annat än det vanliga xD
 
Men det här inlägget ska vara om en låt jag är helt galen i! Har lyssnat på den flera gånger om dan hela veckan! Och igår köpte jag den från iTunes så nu kan jag lyssna hur mycket jag vill när jag vill!
 
Låten heter Traveling In Twos av Luke Conard. Han skrev den till sin flickvän Ingrid som var på semester i Thailand och gav den till henne på alla hjärtansdag och den är helt underbar! Och jag är helt fast i både Luke och Ingrids videor på YouTube Luke gör Covers, spelar egen musik och vlogar och Ingrid gör skönhetsvideor och vlogar. Men nog om det här kommer låten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0