En lista

Vilken svordom använder du mest?
Fan, helvete och jävlar. Tror jag. Vet inte.

Äger du en iPod?
Japp.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6:30, 6:35, 6:40, 7:00 och 23:55. Det sista har jag ingen aning om varför jag har men det är inställt på min lur.

Hur många resväskor äger du?
En eller två. Det beror på hur man ser det.

Vad åt du till middag senast?
Spagetti och köttfärssås igår.  

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Säkert.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
08

Är du blyg inför det motsatta könet?
Det beror på men jag är typ alltid blyg i början det spelar ingen roll om det är killar eller tjejer. Så Ja?

Pratar du några andra språk?
Engelska.

Diskar du din egen disk?
Inte om jag äter middag med familjen.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Jag vet inte. Det beror på.

Vad har du med dig in på bion?
Sällskap, något att dricka och oftast popcorn eller något sånt

Har du en blogg?
Gissa?

När sov du senast på golvet?
Igår tror jag det var. Jag ramlade ur sängen och orkade inte lägga mig i sängen igen.  

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jag vet inte. Jag har sovit 2 timmar och sen gått i skolan hela dagen och sista lektionen höll jag i en idrottslektion. Det var efter Twiday och gick förvånansvärt bra men det är inget jag gör om.
Jag sover oftast så det räcker.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej eller ibland om det är uppenbara fel. Jag har dyslexi så jag gör fel själv och uppfattar inte alltid fel.

Vad var det senaste du åt?
Hemgjord isglass

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jag skulle nog vilja prova.

Tycker du om att krama folk?
Dom jag känner och så, ja. Men jag har aldrig förstått det där med att krama folk man inte känner som hälsning. Men oftast älskar jag kramar!

Äger du en digitalkamera?
Jaaa.

Vad är du allergisk mot?
Inte jätte. Lite små allergiskt mot lite allt möjligt men jag tar inga mediciner för allergi.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Jag orkar inte gå upp och svara.

Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?
Min mamma vi pratade säkert om något intressant och Filippa för att hon skulle låsa upp så jag kunde komma in.

Vilket humör är du på?
Nördhumör. Jag sitter och kollar på Pokémon. Haha.  

Vad har du på dig just nu?
Leggnings, långt linne och t-shirt

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Mamma bad mig handla i fredags och det var typ chips, läsk och laktosfritt smör.

När fotade något senast, och vad?
Min dator och glass för typ 3 timmar sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0