Torsdag, fredag, lördag och framåt

Hej hopp!
Nu har jag inte bloggat på några dagar så jag skriver lite om vad som har hänt.
I torsdags hade jag typ ingen skola. Jag kom till skolan och då fick jag reda på att min lärare var sjuk och det var henne jag hade hela dagen så vi fick gå hem. Jag satt dock kvar typ en halv timme för jag orkade inte gå eftersom jag nyss hade kommit. När jag kom hem tränade jag, hjälpte pappa att städa, kollade på massa avsnitt av Grey's Anatomy och lite så. Sen när jag satt mig för att blogga så hände lite grejer och det blev inte riktigt tid eller tillfälle för att blogga.
Igår så var jag ju ledig eftersom det var fredag så jag var med mamma typ hela dagen vi tog oss till IKEA och gick omkring där. Sen vart det Grey's Anatomy för mig och jag gjorde något mer men jag har glömt. och det gick inte att logga in för att blogga.
Idag har jag tränat, kollat på Grey's Anatomy och sen hämtade mamma och pappa en av de nya grejerna till mitt rum. Nu har jag tråkigt och sitter och bloggar.
Imorgon har jag konfirmander så länge det inte är inställt. och på måndag är första dagen på praktiken och jag är galet nervös. Hela nästa vecka är fullt uppbokad typ. I alla fall helgen för då ska jag på hemma läger (läger på dagarna men man sover hemma).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0