Så typiskt..

Jag hade som planer att plugga det här lovet typ jobba med projektet och göra en mibas uppgift som inte ska in på länge men så den är klar liksom tror ni jag har gjort något? Nej det har jag inte blir så trött på mig själv! jag får se om jag inte kan göra något imorgon. Jag måste lära mig att göra saker på en gång inte vänta med dom! Och jag hade tänkt smsa Alex om lite grejer för flera dagar sen men har fortfarande inte gjort det så det får jag försöka komma ihåg att göra imorgon också! Sista dagen på lovet imorgon ju bläääää säger jag! Nu är det inte långt kvar innan man måste veta vad som händer efter gymnasiet man måste ha en plan. Jag menar jag har en plan typ men jag blir stressad i alla fall, tänk om något går fel, tänk om det slutar med att jag varken har jobb eller vidare studier efter sommarn det låter ju inte så pepp. Men nu ska jag sluta stressa upp mig själv! Så skriver jag imorgon istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0