och vips var jag borta i två timmar.

Tjaba tjena!
Skolan började idag det var inte så märkvärdigt vanlig dag liksom fast vi fick uppgifter till praktiken istället för att börja med något nytt. Malin och Emelie fick nya namn Bill och Bull för de var helt flippade och satt bara och skrattade hela tiden och sa saker samtidigt och sånt. Men det var trevligt för då fick man skratta. Emelie satt och sa WIHOOOO men konstig röst hela dagen också.
Efter skolan följde jag med Natta och Elin till Jakobsbergs centrum båda två köpte lite grejer men inte jag för jag har inga pengar (ovanligt? Nej). Men när de var klara för att gå och jag var på väg hem så kände jag att jag inte ville gå hem utan jag ville ut och gå. Så jag var ute och gick i två timmar i jeans (för just idag hade jag jeans i skolan) och med en fullpackad ryggsäck men skolgrejer och utan mössa och vantar.  Men det var riktigt fint och mysigt förutom att jag halkade typ 3 gånger och ramlade så att jag gjorde illa rumpan. 
Men här får ni två iPhone bilder från när jag var ute och gick och dom är typ jätte små och det är svårt att se. Men det var så att jag inte orkar leta efter sladden och koppla telefonen till datorn, så jag mailade dom istället och då blev det så.


Kommentarer
Postat av: resume example

Sometimes it's necessary to go to such place. People can rest there.

2012-01-19 @ 13:21:30
URL: http://classyresumes.com/template.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0