Mobilblogg: 29/1

Tjena tjena! Igår var jag med Linnea vi fotade oss med docktema grymt kul! Jag har massa bilder som nyss blev klar redigerade men mer om det senare! När jag kom hem från Linnea hade mamma och pappa hämtat nya saker till mitt rum (håller ju på att göra om) så idag runt 8 på morgonen började jag fixa och jag höll på till 4-5 någonting. Det är fortfarande lite som saknas innan rummet är klart och det står fortfarande saker i påsar men det är mycket bättre än tidigare! Jag hade inte planerat att hålla på med mitt rum hela dagen jag hade tänkt att redigera bilderna från igår och plugga lite. Men när jag inte kunde göra mer med rummet började jag med lite plugg och sen skickade jag in lite grejer som måste fixas inför framtiden och ja när det var klart satt jag på en film och redigerade bilder och blev klar för en liten stund sen.
Fullt upp hela dagen kan man ju säga!
Bilderna från igår kommer i veckan hade planer på att börja ladda upp idag men jag hann och orkade inte! Men ni får en liten bild på kameran med en bild på oss. Om allt funkar ska den bilden vara med i inlägget!
Nu ska jag sluta skriva för jag är så trött och jag ser knappt vad jag skriver och imorgon är det praktik igen! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0