Love is never ugly

Idag tog jag mig en paus med alla Huset fullt avsnitt man vill ju inte tröttna och istället såg jag en film som jag har velat se typ sen den kom ut. Beastly. Jag trodde ärligt inte att den skulle vara bra men jag som bland annat har en kärlek för fantasy, romantik och drama kunde inte låta bil att se den.. Och jag blev kär! Den var helt underbar. Jag har inte läst boken bara baksidan och filmen är inte så lik baksidan av boken.
Det är i princip skönheten och odjuret i nutid fast ändå  annorlunda!
Filmen var som jag sa mycket bättre än jag trodde och jag rekommenderar den så se till att se den folk!!

Filmen handlar om Kyle Kingson, en förmögen high school student som bara bryr sig om utseende och är respektlös mot allt och alla. Han förelämpar och är extremt respektlös mot en tjej från skolan Kendra. Som självklart inte är någon vanlig person utan hon är i hemlighet en häxa i förklädnad. Hon kastar sedan en förbannelse så att Kyles tidigare vackra ansikte och kropp så han blir skallig, tatuerad, får fullt med ärr och jag vet inte vad över hela kroppen och ansiktet hon säger något i stil med att han nu ser ut som sin insida. Sen ger honom ett år att hitta kärleken eller vara kvar med sitt monstruösa utseende för alltid.
(skrivet med mina egna ord så sorry om det blev konstigt)

Tänkte slänga in lite bilder från filmen. Bilderna är lånade härifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0