9/1

Nu sitter jag här igen. Med ett öga på huset fullt och ett på we heart it. Mitt rum känns lite konstigt nu när jag inte har ett ordentligt rum utan hälften ligger i påsar men det är trevligt i alla fall. Idag har jag fixat lite smått med projektet, städat och rensat lite mer i mitt rum och lite annat smått. Imorgon blir det skola igen. Jag är inte pepp utan depp. Enligt facebook är det ganska många som har längtat till skolan ska börja. Jag vet inte jag har lite dubbla känslor jag vill att skolan ska ta slut men jag blir orolig och stressad över vad som händer sen.. okej nu ska jag sluta med det här!! Nu har jag tre dagar sen nästa vecka blir det typ fem veckors praktik hoppas det blir bra, att folk är trevliga och jag trivs. Har aldrig varit på stället och aldrig träffat läraren/min handledare så är lite orolig.
Eftersom jag inte har någon bild så får ni en bild/citat från We heart it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0