8/1

Igår kastade jag ut mitt skrivbord och min underbara men trasiga kontorsstol/fåtölj. Så först när jag skulle sova hade jag jätte svårt att somna för det var så ljust för stolen brukar stå i vägen för fönsterlampan och sen i morse när jag vaknade var jag lite osäker på vart jag var. Men mitt rum känns så mycket större nu det enda problemet är att allt som var i skrivbordet står i påsar över hela rummet Men jag har planer på att göra om mitt rum hoppas bara det går!
Jag, mamma och pappa ska kanske till IKEA senare och kolla efter lite inspiration till mitt rum.
Men nu ska jag sätta mig och rensa och redigera bilder från minneskort och externa hårddisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0