7/1

Jag hade inte så värst planerad dag bara lite saker men jag har haft fullt upp hela dagen. Så nu ska jag mysa mig ner i sängen med lite huset fullt avsnitt.
Såg ni gladiatorerna? Blev fett glad för det var typ som när det gick förut och det var typ så bra som jag hoppades att det skulle vara.
Just det lillasyster började blogga idag häär är hennes blogg jag har gjort headern och det. Hade inte så mycket tid så jag fick inte göra så mycket och så som jag ville. Det är ju dessutom inte min blogg så jag bestämmer ju inte hur den ska se ut. Alla bilder i headern är tagna av mig och alla finns här på min blogg också om man letar bakåt i arkivet.  
Nej men nu ska jag sluta skriva så hörs vi imorgon för jag tror inte jag bloggar något mer idag.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja jag såg gladiatorerna! :D Tyckte det var rätt bra, men nog inget man behöver följa varje vecka :P Kul att gamla gladiatorer som Hero och Phoenix var med, men tyckte Hero tappat stinget lite :P

2012-01-09 @ 14:21:23
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0