22/1

Tjena.
I fredags fick jag åka hem från praktiken efter bara halva dagen för jag var helt yr i huvudet och massa jobbigt. Det var lite tråkigt men så blev det. Mådde bättre på kvällen så då drog jag på ledarutbilding och lördag och idag har också spenderat i kyrkan på ledarutbildning.

Jag räknade lite på tiden jag har spenderat i veckan och det blev typ så här Praktiken 29½ timmar, bussresor 9 timmar och kyrkan (ungdomsgrupp, ledarutbildning och planering inför gotland) 30 timmar.. Herre gud snacka om full proppad vecka! I alla fall till skillnad från hur det brukar se ut. Men nu börjar en ny vecka förhoppningsvis är den inte så full med grejer (det är i alla fall inte en helhelg med ledarutbildning).  

Jag ska försöka blogga bättre nästa vecka. Om snön ligger kvar skulle jag gärna ha en fotografering gäller bara att ha någon att fota + att hitta tid..
Nu ska jag snart sova för jag måste vara fullt pigg på praktiken imorgon!
Vi hörs när jag hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0