18/1

Hallojs allt tar kål på mig. I kväll är första kvällen jag har varit ledig. Haft fullt upp hela tiden och det kommer fortsätta så här... Kul.. Idag har jag i alla fall tränat för första gången på några dagar så skönt! och jag har även kollat på Grey's Anatomy. Nu ska jag göra lite grejer och fixa mig för sängen eftersom jag går upp runt 5 och mina dagar är så proppade med grejer så man blir mer trött. Jag önskar bara att de här fem praktik veckorna ska springa iväg så jag kan få tillbaka mitt normala liv med att gå upp så jag orkar dagarna, skola bara tre dagar i veckan och bara några timmar. Nu ska jag sluta babbla. som ni kanske förstår hinner jag inte fota vilket betyder inga bilder till bloggen vilket betyder tråkiga inlägg.
Okej förlåt men jag vet typ inte vad jag har skrivit och bloggningen kommer vara låg nu när jag har så mycket att göra. Vi hörs när vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0