pluggtårta?

Varför gör man uppgifter man vet att mer än hälften av eleverna inte kommer klara och och de som faktiskt gör uppgifterna kommer typ dö av att de är så jobbiga. Bra fråga. Jag sitter här och kämpar med mina praktikuppgifter som typ är omöjlig att göra eftersom det inte finns bra förklaringar på vad man ska göra eller personer som kunde svara på mina frågor angående dom. Kul, kul. Men jag ska inte vara sur nej jag ska vara glad.

Nu till något helt annat. Jag hittade en bild på en Nikon tårta på weheartit och sen bara satt jag där och kollade på tårtor och blev jätte sugen så jag tänkte sukta(stavas det så) er också så jag satt ihop några tårtbilder från weheartit :D jag fick jätte lust att äta och baka tårtor men det kan jag inte för jag har inte ingredienser och jag måste plugga.

Kommentarer
Postat av: Kjell Pappa

Mums! Ge mig alla!!!!

2012-02-20 @ 13:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0