Jag vet inte....

Efter massa plugg sitter jag här aptrött och vill typ bara sova. Vet inte om jag ska orka se klart på den här filmen eller inte vi får se vi får se. Blir så störd på facebook personer, grupper och allt sånt som bara lägger upp inlägg med andra grupper det typ knasar hela min facebook. Hej i-landsproblem!
Jag bara babblar som vanligt. Jag orkar inte! haha nu ska jag sluta för det här blir bara knas!

Btw programmet heter Videora iPod converter som jag använder för att få filmer som har fel format till min iPhone. Om nån ville veta!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad skumt, jag har precis samma :s får pröva att installera om den så blir det kanske bättre :P

2012-02-19 @ 22:59:04
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0