Jag kommer inte på någon rubrik..

Sitter och väntar på att min värmemadrass ska bli varm så jag kan gå och sova är så galet trött att det inte är sant! Min dag var rätt okej men slutade inte som jag ville och jag blev lite besviken och ledsen men så är det ibland bara bita ihop och kämpa vidare.
Skola för första gången på över 5 veckor galet men ganska skönt. Eller inte riktigt för allt är kaos och jag orkar inte med att det ska hålla på så men samma sak där kör på bara inte långt kvar där nu!
Imorgon är precis som det har varit igår och idag och kommer vara resten av veckan helt fullt i schemat. Men nu håller batteriet i min lur på att ta slut så nu ska jag sluta
Godnatt när ni ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0