5/2

Hallojsan!
Har tänkt blogga flera gånger under dagen men det har inte blivit så och nu ligger jag i sängen och hade planer på att sova men det gick inte så bra. Imorse när jag vaknade (jätte förtidigt) så såg jag hur underbart snön låg på träden och bestämde att jag ska ut och fota. Så efter någon timmes väntande drog jag på mig lager med kläder, mysig halsduk och pälsmössan jag köpte förra året fortfarande osminkad och drog ut och fotade. Klockan var runt 9 så det var ganska dött ute men galet mysigt och jag fotade ganska mycket. Om jag orkar kommer det nog upp bilder om någon dag. Sen blev det träning och sen fixa mig för att dra och fira min kusin som fyller år. Sen när jag kom hem har jag försökt fixa med min dator försökt göra praktikuppgifter och försökt blogga men datorn har inte samarbetat. Imorgon är det en överfull dag så vi får se om jag hinner blogga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0