2/2

Nu ska jag snart krypa till korgs! Har längtat till min älskade säng hela dagen! Är så trött att det inte finns, och jag har varit det typ hela dagen. Jag har även en hemsk träningsvärk men jag ser det som att min träning gör nytta! I måndags var det Zumba och resten av dagarna i veckan har det varit min vanliga träning. Planen var att det skulle bli Zumba idag också men vi har det på ungdomsgruppen och den var stängd idag så det blir kanske på måndag istället vi får se.
Nej jag vet inte vad jag ska skriva mitt liv är ganska tråkigt just nu. Men vi hörs typ imorgon!
Tog bara en bild jag hade på luren för att ha i det här inlägget tror jag har hittat den på Instagram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0