det som hänt.

Okej nu ska vi se vad har hänt sen jag bloggade sist. Jag har varit i Ullared en vecka och spenderat största tiden på Gekås, kom hem i söndags. Jag var där med min familj men Malins familj var också där och mammas kusins familj. Jag hade en mycket trevlig vecka men slösade på tok för mycket pengar. Bilder kommer nog komma när jag har tid att gå igenom dom.

 

Igår fick jag en förtidig födelsedagspresent (fyller år 13 Augusti) en ny dator(!!!!) av världens bästa mamma och pappa. Jag börjar plugga den 13 så jag fick den förtidigt så jag hinner installera allt. Min gamla dator hade katterna ner i golvet för flera månader sen och den har bråkat sen dess och jag var så orolig för att jag inte skulle klara 3,5 års plugg på den.

 

Så jag är jätteglad men just nu sitter jag och stor gråter för min favorit karaktär sen första avsnittet (är på säsong 6) av serien jag tittar på just dog så sorgligt jag orkar inte! och ja, jag är sån för er som inte redan viste det!

Nu ska jag fortsätta kolla på min serie och leka med nya datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0