Lite plugg och Harry Potter..

Dagen har varit ganska full med grejer har bland annat cyklat drygt 6 km på en 30 minuter. hehe det var skoj fast jag var fett trött när jag var klar för det var första gången jag cyklade i år och vägen jag cyklade har fett många uppförsbackar.
Sen har jag pluggat, gått i lite affärer och nu på kvällen har jag pluggat mer och kollat massa Harry Potter klipp på YouTube. Ett heter "50 Greatest Harry Potter Moments" och är en och en halv timme men galet värt att se om man är en sån Harry Potter galnings som jag är haha. 

Men nu ska jag fortsätta med mitt plugg och mina klipp hihi. 
Bara för att ni ska få en bild får ni en gammal från i somras, som jag redan har laddat upp två gånger och som jag också målade av i PS nån gång i November här har ni det inlägget. Tyckte den passa in lite eftersom jag skrev om Harry Potter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0