6/4

Idag har farmor varit här på middag och hon har fortfarande inte gått. Men jag är osocial och sitter på mitt rum och lyssnar på grym musik.  
Blev en liten tur på inlines/rollerblades/rullskridskor/vad-du-vill-kalla-dom trotts att det har snöregnat större delen av dagen. Idag åkte jag med Filippa vi åkte bara en liten tur men skönt var det!
Provade filma en videoblogg tog om typ 100000 gånger och det blev lika knas varje gång så jag gav upp.. Kanske någon annan gång?
Hoppas på fint väder under lovet för jag vill FOTA! och filma lite smått!
Japp har typ inte mycket att säga ni får en tråkig kass webcam bild bara för att inlägget inte bara ska va text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0