3/4

Mobilinlägg kommer här!
Idag var vi på Naturhistoriska ned klassen (eller ja den del av klassen som brukar vara i skolan) först såg vi "deep sea" på cosmonova och sen gick vi på utställningarna och svara på frågor. Det var ganska roligt. Man har ju sett utställningarna x antal gånger men kul iallafall och kul att komma ifrån skolan.
När jag kom hem plockade jag fram longboarden och åkte en sväng. Som jag har längtat efter att få åka!! Det var så skönt att få åka det var ju ett tag sen! Fast det var fortfarande fullt med grus på några ställen så då fick jag bära den istället. Sen har jag mat handlat med mamma och fixat med en ny design till bloggen. Och självklart pluggat för imorgon händer det... Projektredovisningen. Vill inte men det är bara att köra!
Japp Japp det var typ det nu håller batteriet på mobilen på att ta slut så nu ska jag sluta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0