22/4

Sitter här och pluggar.

Idag var det först sändningsgudstjänst och efter det var det fika och utdelning av intyg och tröjor. Jag beställde min tröja i L för att få en stor mysig tröja att sova i.. Men den var asliten eller nu överdriver jag lite men den var inte som jag ville ha den. De hade beställt i dam stolekar och inte herr som vi trodde och jag jämförde min med Niklas och min var typ hälften av hans. KNAS!

Sen när det var slut drog jag till Felix ettårsklas med Natta. Han har blivit så stor lilla bebisen!
Det var mycket trevligt!

Min dag har varit full med grejer kan man ju säga!

Sorry men har ingen bild på datorn och orkar inte leta efter någon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0