19/4

Trött som jag är ligger jag nu nerbäddad och ska snart sova. Jag har aldrig förstått meningen med att stanna uppe sent om man är trött. Gå och lägg dig liksom.

Idag har jag haft tvättstugan och fixat lite här hemma sen drog jag och handlade och drog vidare till ungdomsgruppen. Efter ett tag med babbel från mig och Anna gick vi och lagade tacos mums! Sen kom lite mer folk. Det var mycket trevlig och gott :)
Haha just det vi tvättade Annas skor också. Nu vet ni!
Sen var jag så snäll att jag gick med Rodney till bussen och väntade med honom tills den kom.
Och efter att jag kom hem har jag kollat på TV och datorn.
Det var typ det.

Här kommer det en bild på mig när jag står och hackar lök. Bilden har jag lånat av Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0