4/9

Tjena bloggen det var ett tag sen!
I torsdags så var jag och Eve hos Linnea vi skulle ha gått på Oskar Linnros på grönan men vädret höll inte med oss. Så vi var hemma hos Linnea istället spela wii, bakade micro kladdkaka, spelade vuxenpoäng, gick promenad, snackade och lite sånt.
I fredags hade jag en lektion i skolan och sen stannade jag i skolan för att hålla Alexandra sällskap. sen gick jag och provade nta subway i Jakobsberg underbart att man slipper åka till sundbyberg eller stan för att få goda mackor. Sen åkte jag till landet.
I lördags gjorde jag typ inget åkte hem från landet och gjorde läxor.
Idag var jag på marknad och köpte underbara strumpor! Ett par röda och ett par gula och om man tar en av varje blir det gryffindor hihi!!! ni får en iphone bild på hur det ser ut här nere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0