28/9

Tjena tjena. Jag har bilder att ladda upp.. så fort jag orkar fixa dom och jag har inte PS så det går ju inte så bra... + När jag orkar har jag inte tid och när jag har tid så orkar jag inte haha. Jag tror jag kommer ladda upp små onödiga inlägga tack vare blogg.se appen men då får ni mer att läsa ;) Imorgon är det idrottsdag hoppas det är fint väder! Igår blev jag btw klar med det jag sa att jag stikade det var en Gryffindorhalsduk! Har inge bilder annat än på min lur med det finns bild på min facebook, twitter och instagram om ni vill se. Haha samma bild på alla ställen men iallafall. Nu ska jag fixa Te och lite sånt tror nämligen jag håller på att bli lite sjuk och jag ska på läger i helgen så jag kan inte bli sjuk! Lägret i helgen är en ny ledarutbildning jag ska gå. Eller den håller på till typ maj men vi ska börja hela utbildningen med ett läger (skit bra att appen kom nu så jag kan uppdatera när jag är där(om jag hinner)). åh just det, det är typ jag och mina gamla konfirmander som ska gå ledarutbildningen. Men jag blev erbjuden den nya mycket bättre ledarutbildningen(gratis) och då tackar man ju inte nej liksom. Skit bra med ledarutbildningar. Men nog om detta jag skulle ju inte ens skriva det haha. Vi hörs senare eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0