16/9

Igår var det en dålig dag.. mína underbara favorithörlurar dom röda gav upp. Fy bubblan älskade dom hörlurarna så bra ljud och så fin färg och dom satt perfekt på huvudet!
gjorde en sånhär fota-bild-sammatid-varje-timme-grej. igår fast det gick inge bra så jag struntade i att ladda upp det.
Idag va jag i skolan typ en timme fast nästa vecka börjar det riktiga och mobbade schemat.. Idag ska det vara övernattning med ungdomsgruppen. Det blir nog kul! Hoppas jag!
Igår såg jag en ny Breaking Dawn trailer UNDERBART!!!! längtar!!!!
Nej nu ska jag sminka mig fixa håret och allt inför att ge mig iväg till övernattningen!

Världen är så full av falska människor... Orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0