There should be a subject at school called “Learn how to shut the fuck up."

(rubriken) Det borde vara så för folk kan verkligen inte hålla tyst och på lektioner så börjar de babbla emot och dom säger helt fel jag blir så trött... Min klass är experter på det! Och helt från ingenstans börjar dom pratar på om massa saker man inte bryr sig ett piss om. Och dom berättar samma väldigt ointressanta sak för alla lärare också så man hör det typ 100 gånger samma dag -.- Aja nu ska jag sluta klaga.  
Hittade det här "citatet" på twitter och jag ville dela med mig eller något i den stilen haha!
Tydligen är det en iphone 4s som kommer inte en iphone 5 om jag har förstått rätt på Facebook asså jag behöver inte läsa nyheter eller gå in på Sl allt sånt kommer ändå upp på facebook haha nej inte riktigt men nästan om det händer något nytt som tex den nya iphonen kommer det massa inlägg om det och om det är problem med sl kommer det massa inlägg om det. Men nu ska jag sluta skriva massa onödiga saker och göra allt klart så jag kan få sova någon gång!
Vi hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0