Morning

Jaha idag har jag jeans :o brukar inte ha de men det blev så. Borde inte sitta och hålla på med datorn jag borde sminka mig och fixa håret men jag gör ju inte alltid det jag borde.. Igår satt jag uppe till sent och redigerade bilder i gimp jag gillar inte det pogramet fattar nada så bilderna blev inte som jag ville men det får gå iallafall.
Studiebidraget kom in på mitt konto i går och är typ slut nu inte kul! Jävla mobilräkning!
Nej nu måste jag verkligen göra mig klar! Vi hörs när jag kommer hem!
Försökte hitta någon bild här på pappas dator jag skulle ladda upp men hitta inget tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hur hög mobilräkning har du egentligen? :o Min stannar på typ 59 kr/månad..

2011-10-04 @ 22:24:12
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0