Lite så

Filippas klass hade konsert och självklart åkte jag för att titta det är ju mina små underbara (jag praktiserade i klassen och saknar sötisarna grymt mycket) så jag passade på att vara lite fin med kjol och högklackat :) Om man går med leggings, långt linne och tjocktröja typ varje dag är det kul att få göra lite extra då och då (sist jag hade kjol i skolan fick jag "utskällning" av min "kompis") Men jag tänkte lägga upp bild på hur jag såg ut när jag var på konserten.
Jag är dock mycket dålig på att ta "outfit" bilder och jag är väldigt trött så jag orkar inte redigera.
Okej ska bara påpeka att jag bjuder jätte mycket på den här bilden vet inte vad som hände ↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0