Day 1. Favorite Book in the Series

Day 1. Favorite Book in the Series

Hmm börjar bli svårt på en gång.. Faktum är ju att utan "Harry Potter och de vises sten" skulle det inte bli någon serie men jag får nog hålla med min pappa om att "Harry Potter och den flammande bägaren" är en av de bästa. Vet inte varför men det är så mycket som händer och den är spännande typ hela tiden och det händer så mycket som är viktigt. Vi får möta en känd quidditch spelare, gå på bal, göra massa galet läskiga men coola grejer och ja coolt. Älskar alla böcker och utan en bok skulle inte näst funka och så vidare. Det är ju nästan hemskt att behöva välja det är typ välj ut ditt favoritbarn eller välj borde det barnet du gillar mest men men jag kommer köra på iallafall och jag påminner om att det kommer bli otroligt svårt att välja på alla grejer men jag gör mitt bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0