8/10

Igår så var jag som vanlig ledig. Pluggade lite sen åkte jag in till Filippas (lillasyster) skola för att hämta Filippa och hennes två kompisar (blev helt attackerad av alla i klassen "LINNÉA!!!!!" fick massa kramar och man känner sig så älskad :D det är mina små sötisar det). Sen drog vi och åt och sen gick jag, Filippa och hennes ena kompis och köpte godis och gick lite i stan mendans vi väntade på att hämta den andra som hade åkt för att dansa. Efter ett tag så åkte vi och hämtade henne från dansen och sen åkte hem till oss. Nu låter det som att jag hänger med 11 åringar men det var så att mamma frågade mig om jag kunde åka in och ta hand om dom istället för henne för hon ville inte att dom skulle gå omkring i stan och åka hem själva från stan på kvällen.

Idag har jag pluggat och tagit det lugnt är helt trött hela tiden bläää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0