20/10

Idag kör jag på mig mina röda leggings blir lika förvånad varje gång jag tittar på mina ben och det är röda och inte svarta leggings som jag bukar ha. haha.
Idag har jag mycket att göra. Först skolan sen i eftermiddag ska vi ha en intervju med en person gällande vårt projekt hoppas det går bra! Har inte fått något ordentligt svar på att vi ska komma men jag tror vi ska komma haha vi får se hur det går! Sen måste jag hämta ut Twiday biljetterna och jag har 2 saker till jag vill gör vi får se hur det gå.

Jag borde inte sitta här utan borde fixa mitt hår som ser ut som kaos. Jag börjar inte förens senare idag för jag är redan klar med uppgiften.
Jag har ingen aning om vad jag babbla om nu får jag sluta med det här inlägget innan det blir mer knäppt.
Och bara för att jag känner att det var länge sen jag la upp bilder får ni två gamla suddiga knäppa bilder på mig.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0