19/10

Blääääääää!
Uppdaterade mobilen och den bara är mobbad och alla appar jag har fixa fint ligger överallt all musik är borta alla podcaster borta sms och jag orkar inte och nu har den bara sagt Återställer iPhone-pogram i typ 1½ timme -.-
Aja bara att bita ihop och fixa allt senare.
Mobbad dag i skolan idag också helt onödig. Fast jag beställde Twiday biljetter till mig och Eve yeeeeeeey :D fett glad! Trodde inte vi skulle gå iår men det ska vi göra :D för de som inte vet det är det Twiday midnattsvisning av Breaking Dawn part 1 dvs först Twilight sen New Moon sen Eclipse sen midnatt Breaking Dawn :D Nu ska jag återgå till att se om min mobil vill bli klar och jag ska ju skriva dagens Harry Potter grej.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0