2/11

Är det inte irriterande att man får sms precis efter att man har somnat.. Jätte irriterande. Eftersom jag och min familj brukar vakna mitt i natten av att folk ringer till min mobil med dolt nummer.. Har man kul eller? Så stänger jag nu mera av ljudet när jag sover. Och det är irriterande att man inte får läsa smset fören man vaknar dagen efter.

Men det var inte detta jag skulle blogga om egentligen. Det är fett skönt med lov men det är jobbigt att jag har massa plugg man måste fixa. Hur kan man ha två inlämningar och ett prov veckan efter lovet inte okej! Men det är bara att köra på.
Just nu kollar jag på Ugly Betty och lite bilder på weheartit. Och det är mina planer ett tag framåt för dagen. Ska rensa min hårddisk lite mer också. Och försöka skriva mer på en av inlämningarna och jag vet inte om jag skulle träffa Eve idag eller om det var någon annan dag om det ens fortfarande ska hända..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0